2012. május 2., szerda

Egy kicsit a jószágokról

Ebben a nagy melegben nagyon megsajnáltam a két gácsér vadkacsát. Búbánatosan gubbasztottak bent az ólban. Csak, hogy felvidítsam őket betettem nekik egy itató vályút és felengedtem teljesen vízzel. Hát látni kellett volna azt az örömteli lubickolást amit levágtak azok ketten. Mondanom se kell, hogy félóra alatt úgy kifürödték a vizet, hogy tölthettem újra nekik. Na ezt párszor eljátszottuk a hétvégén.

Lubickoló vadkacsák
A japán tyúkmamikat a kicsinyeikkel kihoztuk a kertbe a fűre egy kicsit, hogy kapirgáljanak. Nagyon élvezték a kicsik, igaz nem mertek elkóborolni az anyjuk mellől. Nagyon édesek voltak, órákig elnézegettem volna őket.

Az egyik mami a kicsinyeivel
A másik mami a kicsinyeivel
A kutyák és a macskák is nehezen bírták ezt a meleget. Hol ide hol oda borultak, nagyon melegük volt, próbáltak árnyékot keresni.



Ja, gyerekáldás elé nézünk, a fekete macskám hasas. Egész hétvégén csak aludt, aludt és aludt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...