2013. június 28., péntek

Dobálós savanyúság előkészítve


Igaz még tavalyról van egy fél hordóval, de hát az uborkának nem mondhatom, hogy ne nőjön már addig míg a maradék el nem fogy. Vittem már be a munkahelyre és adogattam is már oda barátoknak. De elég jól bírja, júliusban lesz egy éve, hogy megpakoltam és levittük a pincébe. Semmi baja nincs. Tényleg csak annyi a titka, hogy ne nyúlkáljunk bele csak fa vagy műanyag kanállal, a belekerülő zöldségek egészségesek és tiszták legyenek. Illetve legyen egy olyan helyünk (akár pince, akár spájz) ahol elég hűvös van még a legnagyobb melegben is. De tavalyról volt mellette egy fél hordónyi savanyú káposzta is, és még az is rendben van.
A recepthez képest annyit változtattam, hogy tettem még bele egy zacskó koriander magot is a többi fűszer mellé. A bekavart levet állni hagytam addig míg az összes por hozzávaló fel nem oldódott a folyadékban. Majd beleraktam az első adag uborkát amit a kertben szedtem.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...