2018. január 3., szerda

Hőmérséklet takaró 2017 - Októberrel bezárólag


Az előző bejegyzésemnél áprilissal ért véget a takaróm, de már akkor is nagy lemaradásban voltam :) Július végére jutottam el odáig, hogy májust sikerült felvarrnom, de annyiban azért naprakész voltam, hogy június és július napjai mind le voltak horgolva, csak még vártak a sorukra felvarrásilag.






Augusztus első napjaiban sikerült egész júniust is felvarrnom, így ekkora lett meg az első félév teljes egészében :)




Közben azért a napok készültek, főleg a napokat horgoltam inkább, a felvarrással teljesen le voltam maradva. Olyannyira, hogy október elejére sikerült csak felvarázsolnom a hetedik hónapot.



Ekkor elhatároztam, hogy belehúzok, szerettem volna novemberre naprakész lenni. A napok készítésével nem volt gond, azok rendben mentek csak a felvarrással voltam nagyon lemaradva. Azt gondoltam ha naponta felvarrok 3-5 darabot akkor talán elérem a célomat. Így belelendültem és október közepére augusztus is ott díszelgett a takarón :)





Októberben a hosszú hétvégén elutaztunk arra a pár napra, na én vittem magammal a takarómat is :) Két nap nyugiban egész szeptembert felvarrtam így még egy lépéssel közelebb kerültem a célomhoz. Azért közben készültek a napok is :)



El sem hiszem, de november elsejére naprakész lettem :) Októberben négy hónapot varrtam fel a takaróra, de volt olyan is, hogy 5 nap alatt horgoltam le egy hónapot. Dolgos volt ez a hónap :)
A takaró végleges mérete is kialakult, 1,3 méter széles és 2 m hosszú lett, innentől már csak a jobb alsó sarkot kell feltölteni és kész :)





Még november elején meg volt a nagy lelkesedésem, az első 10 napját meghorgoltam, de utána borult a bili. Elkezdtem egy macskát horgolni aminek a ruhái kötöttek és annyira rákattantam, hogy mindenáron meg akartam csinálni, így szegény takaróm parkolópályára került. Mikor elkészült a cicó akkor még fejben elhatároztam, hogy csak azért is befejezem december végére a takarót, de hát akkor meg a karácsonyi díszek készítésére kattantam rá.
Na ekkor feladtam :) Eldöntöttem, hogy majd következő év elején befejezem, legalábbis míg tél van :) Így még lesz egy fejezet :)



2 megjegyzés:

Gitta írta...

Elképesztő!!! Nagyon tetszik! Még belőle!
Üdv: Gitta

Unknown írta...

Csodás takaró, gyönyörű színátmenetekkel. Gratulálok! - azóta már biztosan elkészült.... :) üdv: Cili

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...