2013. április 29., hétfő

Az első díj amit kaptam


Mióta a blogomat írom (februárban volt egy éve, természetesen el is felejtettem), ez az első díj amit kaptam, ezért még kedvesebb számomra. Akitől kaptam az pedig Muskátli Büfé - itt is nagyon szépen köszönöm neki - aki sok-sok szuper recepttel örvendeztet meg minket, illetve saját termékeket is előállít amiket értékesít. Nagyon jól esik nekem, hogy gondolt rám.

A díjátadás szabályai szerint:
  • továbbítani kell 4 bloggernek, akik 200 alatti követői számmal rendelkeznek
  • értesíteni kell a megajándékozottat
  • megemlíteni, hogy kitől érkezett a díj
Az én 4 Best Blog díjazottam (akiken kívül elég sok helyre tudtam volna  még adni) a következők:
  1. az Őrségi parasztházunk, ahol Annamarie vezet egy webnaplót egy 113 éves parasztház felújításáról, az ott töltött mindennapokról, illetve a vidéki életérzésről.
  2. a falusisanzon ahol Pipi néni ír  a vidéki élet szépségeiről, kertészkedésről, befőzésről és a tyúkok mindennapjairól.
  3. a vidék itthon, ami egy vidéki élettel, vidéki otthonnal, kerttel és a kreatív vidékkel ismertet meg minket.
  4. Szarkafészek, avagy száll a Szarka fészkére, ahol Anyavirág ír egy gyönyörű vidéken létrejövő vendégházról és kisgazdaságról.

8 megjegyzés:

Petra írta...

Gratulálok!!

Lizi írta...

Köszönöm:):)Pedig gondolatban már neked ajándékoztam a díjat,de megelőztél:):)

Annamarie írta...

Köszönöm szépen!

Annamarie írta...

Köszönöm szépen!

Anyavirág írta...

Én is köszönöm szépen!:-))

Brigi írta...

Hát ez meglepetés a javából! Nagyon köszönöm Neked hogy gondoltál az én vidékemre!
Gitta

Brigi írta...

És jajjaj! Hát én is gratulálok a díjhoz, igazán mgérdemelted!

Lidike írta...

Gitta, köszönöm és örülök, hogy örömöt tudtam ezzel szerezni neked :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...