2012. augusztus 1., szerda

Befőzések, fagyasztások 2012.

Próbáltam összerendszerezni, hogy az idén július 31-ig mi mindent sikerült befőzni, fagyasztani.

Fagyasztóban:
  • zöldborsó: 36 zacskó
  • laskatök: 17 zacskó
  • sóska: 8 zacskó
  • eper: 5 zacskó
  • kapor: 10 tasak
  • pöszméte: 2 zacskó
  • zöldbab: 15 zacskó
  • meggy: 17 zacskó
  • málna: 1 zacskó
  • fekete szeder: 3 zacskó
 Kamrapolcon:
  • eperlekvár: 12 üveg
  • eperszörp: 8 kisüveg (kb. 3 liter)
  • bodzaszörp: 27 üveg (kb. 30 liter)
  • rózsaszörp: 1 üveg (kb. 0,5 liter) - csak kipróbáltam, hogy milyen
  • cseresznye lekvár: 3 üveg
  • ribizli lekvár: 3 üveg
  • meggyszörp: 14 üveg (kb. 9 liter)
  • meggylekvár: 12 üveg
  • aszalt meggy: egy nagy csatos üveg
  • őszibarack befőtt: 50 üveg
  • őszibarack lekvár: 8 üveg
  • őszibarack szörp: 17 üveg (kb. 9 liter)
  • paradicsomlé: 24 üveg (kb. 19 liter)
Savanyúság:
  • dobálós savanyúság 30 literes hordóban
  • gyöngyhagyma 8 literes vödörben
Plusz még amik tavalyról megmaradtak :)

5 megjegyzés:

Lizi írta...

Ez igen irigylésre méltó!

Fernel írta...

Mondtam, hogy irigykedni járok ide:D
Jó, nem is, csak úgy tudok örülni, amikor teli fagyasztóról, kamrapolcról olvasok!

Nagyon ügyesek vagytok, le a kalappal előttetek!

Lidike írta...

Köszönjük! És van is mit csinálni, én ennek örülök a leginkább :)

Juhmeli írta...

Új csodálód akadt:) Feri mostanában mondogatja, hogy vegyünk rólatok példát és raktározzunk mi is nagyban. Már csak azt nem tudja, hogy honnan vegyen annyi üres Fütyülős üveget:D

Lidike írta...

Én az egyik szórakozóhely tulajaival paktáltam le, ahova a munkatársaim járnak kocsmázni :) Úgyis kilöknék úgymond, nekik mindegy, hogy kinek adják. Ha van ott a környéken kocsma biztos ott is van valamilyen szép üveges pia amit árulnak, ha nem is fütyülős :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...