2012. augusztus 29., szerda

Sült padlizsán paradicsommal és mozzarellával, újragondolva

Egy már korábban elkészített finomságot gondoltam újra. Alapvetően ugyanazok az alapanyagok, csak másképp összerakva.

Hozzávalók:
  • 2 db padlizsán
  • 6 db kisebb paradicsom
  • 2 cs mozzarella sajt

A paradicsomokat és a sajtot felkarikáztam. A padlizsánok két végét levágtam, majd pedig hosszában legyezőszerűen több helyen bevágtam úgy, hogy a keskenyebb végén egyben hagytam.


Az elsőnél még teljesen átvágtam a padlizsánt, a másodiknál már az csak bevágtam, kis zsebeket kialakítva, hogy a sajt ne folyjon ki belőle. Egy ecset segítségével ezeknél a bevágásoknál a zsebeket olajjal kikentem, sóztam, borsoztam. Minden zsebbe tettem annyi paradicsomot és sajtot, amennyi belefért.



 Mikor már a jénaiban feküdtek megkentem a tetejüket olajjal amibe előzőleg bazsalikomot és petrezselymet daraboltam és megint sóztam, borsoztam. Előmelegített sütőben kb. egy órát sütöttem. Egyszer-kétszer azért ránéztem és ha nagyon száraznak tünt a padlizsán akkor átkentem még olajjal.



Isteni finom lett, és kinézetre is nagyon guszta. Végül is a zsebes varriáció (amikor nem vágtam át teljesen a padlizsánt) lett a jobb, mert benntartotta a paradicsomot és a sajtot is, míg a másiknál egy két helyen kifolyt.

Padlizsánfanoknak kötelező!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...