2012. július 24., kedd

Mai napi meglepetés

Hát ahogy szokásosan történni szokott nálunk. Zoli nincs itthon, én hazajövök a munkából és hallom, hogy a kiskacsák óljából keservesen csipog valaki. Odamegyek és látom, hogy kint a sárban egy kis japán. Gyorsan be a lakásba, félperces átöltözés, sprint kifelé, közben egy vödröt magamhoz ragadtam. Egy fekete japán volt elülve az ólban a falra rakott fészekben és ebből esett ki a kicsi. Míg kiszedegettem a mama alól az összeset, jól megcsipkedett. Egy világos és hét fekete kicsit találtam és egy ki nem keltett tojást. Mindenkit beraktam a vödörbe és átvittem őket az egyik nyúlketrecbe. Még nagyon félénk mindegyik, szerintem ma kelhettek ki.

Csak a kis világos volt kint, a többiek a mama alá bújtak

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...