2013. január 29., kedd

Macskáim vadászpraktikái

Szombaton mikor kinéztem az ebédlő ablakán nem hittem a szememnek. Hirtelen azt hittem rosszul látok, Chowder cicó, a piszok hát nem benne fekszik a madáretetőben. Nekem sem kellett több, gyorsan kiviharoztam és kitessékeltem onnan. Azt hiszi, hogy neki lett odarakva a madáretető, hogy madarat foghasson. Egy ideje biztos műveli már ezt, mert az utóbbi időben észrevettem, hogy ebből az etetőből nem fogy ki a napraforgó és nem értettem, hogy miért. Hát ezért, a madarak miatta nem jártak ide.



A másik jómadarat, Bátort pedig a konyhaablakból pillantottam meg. Zoli az ablak melletti tuja fára felrakott két lopótököt és azokat töltötte meg maggal. Azért, hogyha a konyhában teszek-veszek legalább láthatom a madarakat amikor jönnek a magért. Na hát Bátorka az etető feletti ágak egyikéről kukucskált lefelé és várta a madarakat. Őt is szépen letessékeltem, persze nem tetszett neki sem.

Na hol kukucskálok?

Kormost vadászás közben még nem tudtuk megfigyelni, csak már akkor pillantottuk meg amikor vagy egy patkánnyal vagy egy galambbal a szájában került elő, de hozott már egeret és vakondot is. Ő biztos, hogy nagy vadász.



El sem tudom képzelni, hogy miket művelhetnek ezek a macskák míg mi nem vagyunk otthon.

4 megjegyzés:

Tamás írta...

Nemrég találtam a blogodra, és mivel én is falusi gyerek vagyok, rögtön megszerettem. Jó hangulata van, és a fotók is nagyon jó minőségűek.

Nem semmi az utolsó kép... nem minden macska tudja megfogni az ekkora patkányokat. Nagyon ügyes vadászok, el kell ismerni.

Lidike írta...

Üdvözöllek nálam, nagy öröm számomra ha új olvasó jelentkezik be, mert ezáltal kapok visszaigazolást, hogy nemcsak saját keftelésből írogatok hanem mások örömére is.

Azt a patkányt most így utólag belegondolva nem is biztos, hogy ő fogta (de fogott már az 100 százalék). Van négy tacskóm és tény, hogy azok nagy patkányozók, és lehet volt neki egy kis segítsége. Azt már láttam, hogy a kutyáim a macskáimmal együtt vadásztak. De hát aki kapja azé...

Petra írta...

Huh, az az utolsó kép nem a legjobb emlékeket ébreszti bennem. Fene az ocsmány fajtáját (már bocsi).

Szóval azokat a jó kis házikókat nem is a macskáknak tetted ki?

Rugosa Rosa írta...

Macska a madáretetőben, ismerős.:)
Az egyik ismerősünknél meg egyszerűen a madáretető közelében levő kerti padra bútorozott be egy barna rétihéja.:)
Azóta azt mondják, hogy ők így modellezik a táplálékláncot a gyerekeknek.:)

Hiba történt a modul működésében
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...