2015. július 15., szerda

Befőzési füzet


Nem tudom ki hogyan van vele, de én állandóan fecnikre írogatok le minden receptet amit vagy szeretnék megcsinálni egyszer, vagy éppen csinálom és jegyzetelem le, hogy miből mennyit mennyi ideig. Ez addig szép és jó míg lába nem kél ezeknek a papíroknak és ilyenkor képes vagyok az egész konyhát feltúrni, főleg mikor szeretném valamelyiket a blogba is bepötyögni. Na az idei sokadik után megunva kitaláltam, hogy készítek egy befőző füzetet magamnak. Mondhatjátok, hogy mért nem egy sima füzetbe írogatok, akkor biztos meglenne. Igazatok is van, csak hát szeretek olyanba írni ami egy picit pofás is. Főleg most, hogy már van befőzőautomatám is és kezdem elveszteni a fonalat, hogy mit hány fokon és mennyi ideig dunsztoltam benne. Így egyik este elszórakoztam a számítógéppel és csináltam magamnak egy füzetet.


Ezt beraktam a konyhába a szakácskönyvek közé és innentől kezdve ha valami újat készítek ebbe fogom felvezetni, illetve az idei újdonságaimat még valahogy bele kell varázsolnom.
Ha másnak is megtetszene és szívesen írogatna ebbe, a címlapot és a belső lapot ide berakom fekete-fehérbe és színes változatba is. Illetve ha pdf formátumba szeretné valaki akkor szóljon és át tudom küldeni abban is. Arra is várok ötleteket, hogy mit változtassak rajta, hogy minél jobban megfeleljen nekünk :)






Jó befőzést Mindenkinek!


2 megjegyzés:

horimarika írta...

Ez nagyon pöpec! Most is hasznos, de ez olyan értek lesz majd a családnak, ami semmihez sem fogható. Tudod, mit tennék még bele? Néhány fotót. Pont nézegettem a kamrás képeidet. Vagy, ahogy gyümölcsöt mosol, darabolsz, keversz... ahogy a lekváros kenyeret eszitek....

Muskátli Büfé írta...

Sok sikert hozzá!!!! :) Én is fecnis vagyok - és úgy látom, nagyon nehéz lejönni a "szerről"; remélem Neked sikerül; én hiába vettem füzetet - maradnak a cetlik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...