2013. november 29., péntek

Újabb szörcsomók születtek

 

A napokba volt mindkét mamanyuszi kiírva szülésre, a fekete tegnap világra hozta ezeket a kis apróságokat. Egyenlőre én is csak ennyit láttam belőlük, nem mertem jobban kitakarni őket, nehogy megfázzanak. Illetve a mamának nem nagyon tetszett, hogy én ott kíváncsiskodók. Olyan fészket csinált nekik, rendesen éreztem, hogy meleg van a szőrcsomó alatt.


A hasáról és a hátsó részéről rengeteg szőrt letépett (és úgy veszem észre, hogy még mindig tépkedi magát), ebből készítette el az apróságoknak a fészket. Eddig egyszer sem tudtuk elkapni, hogy mikor fialnak. Állítólag a szőrtépést is az utolsó pillanatban kezdik el csinálni. Nagyon gondos anyuka, vigyázz a kicsinyeire.
Remélem a szürke mama is lefial a napokban, elvileg egy időben hancúroztak Ubulkával. Egyenlőre várunk.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...