2012. augusztus 22., szerda

Enyém a legcsodálatosabb!

De szerintem mindenki így van a sajátjával :)
Kedden én mentem dolgozni. Zoli még itthon volt, ma hajnalban indultak az ottalvós munkába. Tehát mikor hazajöttem a következő látvány fogadott. 16 üveg lecsó száraz dunsztban pihent, a tűzhelyen a következő adag fortyogott és a hétfőn készített 59 üveg bepakolva a spájz felső polcára. Teljesen el voltam ájulva. A második adagból még 22 üveg lett, ezt már én fejeztem be, így összesen 130 üvegnél tartunk, de szerintem ez már több mint elég. Zoli azt mondta, hogy most már megnyugodott, az éves terv teljesítve.
Hát nem az enyém a legcsodálatosabb?

Ez az első adag ami már készen volt mire hazaértem
A tűzhelyen fortyogó
Ez a 22 üveg amit már én fejeztem be

A spájzba bepakolt adag egyik fele
És a másik fele

3 megjegyzés:

Edit írta...

Milyen jó kis polcredszeretek van. L vasból lett csinálva?

Hűűű és igencsak lett lecsótok. :)) Egész télen a nyár ízeit ehetitek! :)))

Lidike írta...

Abból van, Zoli csinálta a spájz méreteire szabva :)
Tavaly minden hétvégén az egyik nap a reggeli lecsó volt, úgyhogy simán elfogy a szezontól szezonig 100 üveg. Meg imádjuk is. De pörkölt alá is ezt rakom, illetve ha pizzát csinálok, akkor egy üveg lecsót szoktam szósznak felfőzni és botmixerrel pépesíteni. Szóval mindenfélére használom.

Juhmeli írta...

Bőven lesz dolgotok télen is! Elpusztítani ennyi finomságot:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...