2012. június 11., hétfő

Újabb szaporulat

Már megint velem történnek a dolgok. Reggel már majdnem a kocsiba beültem mikor éles csipogásra lettem figyelmes. Odamentem az elülső ólakhoz (onnan hallottam a csipogást), hát látom, hogy egy kis japán kint a sárban a hátán fekszik és nem tud megfordulni. Rögtön tudtam, hogy akkor kikeltek a tojásokból, csak az volt a baj, hogy mivel a fészek fel van fúrva a falra ez a kicsi kiesett. Gyors telefon a munkahelyre, hogy késni fogok, gatya szárainak felhajtása (mivel minden tiszta sár), be az ólba és visszaraktam a kicsit a fészekbe (a mamája meg is csípett). Nem hagyhattam ott őket, ezért egy vödörbe beleszedtem az összes kikelt kis japánt, a még ki nem keltetett két tojást, a mamát a hónom alá kaptam és átvittem őket a még szabad nyúlketrecbe. Betettem a mamának kukoricát, vizet és aláraktam a két tojást hátha kikeltetné még azokat is.



Nagy igyekezetemben elfelejtettem megszámolni, hogy hány kiscsibe van. Na majd este létszámellenőrzést tartok.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...