2012. június 29., péntek

A kerti sütő és a lugas

Munka mellett elég lassan halad a sütő építése, de halad ez a fontos. Az oldalfalak magasabbak lettek, Zoli azt mondta, hogy még két sor téglát akar rátenni, utána a felső boltív és a kémény következik. Van pár címeres téglánk és szerzett is innen onnan, mindet beleépíti. Szerintem nagyon jól néz ki. A sütő belseje le lett betonozva és az aljába lévő nyílásba berakta a vasrudakat is (itt fogjuk majd a hamut kikaparni a sütőből.







A lugas mentén ültetett növények is szépen növekszenek. A bab és a tök fút ezerrel, nem győzzük az indáit irányba rakosgatni. Az ide ültetett paradicsomokon már csüng a sok termés, csak még zöldecskék. A lugassal szemben lévő mályvafához (amelyik elhalt) is ültettünk egy dísztököt, szépen feltekeredett a fára, már lógnak róla a kis tökök. Szerintem nagyon jól fog kinézni amikor már a sütő is készen lesz a betonasztallal, illetve a növények is teljesen befutják a lugast, öröm lesz majd itt sütögetni, kávézni, vagy akár üldögélni, de már most is az.








2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Úgy szeretek nálatok bámészkodni! Minden olyan szép rendben van, látszik, hogy haladgattok. Gratulálok mindkettőtöknek, ügyesek vagytok! Az én emberem nem ezermester, bár már sokat tanult, de a család kisegít minket, született bénákat:)

Gitta írta...

Nagyon tetszik nekem is, jól bánik az anyaggal Zoli:-)
Egy régebbi bejegydzésedhez szerettem volna még írni, hogy az aszalógépedet egyszer lefotózhatnád, hogyan is néz ki, részleteiben, hogy rakod össze, stb...Én ugyanis még sosem láttam:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...