2012. április 25., szerda

A kertben még előbújt virágok képekben






2 megjegyzés:

Edit írta...

Hűűű az a tulipán de szép!

Gitta írta...

Kedves Kutraporta tulajdonos!

Többször találkoztam a blogcímeddel a statisztikámban, és gondoltam meg nézlek, ki is vagy TE? Ráadásul Lidikét is megfejtettem, és a blogodon látom, hogy felraktál engem, mint általad kedvelt blog! Kár hogy nem szóltál, ki vagy, de így is nagyon megleptél, és meg is örvendeztettél:-) A blogod igazán szép, esztétikus, nagyon egyre jár az agyunk, nekünk "falusi zsivány" asszonyoknak:-)))
Nem tudom merről írsz, melyik tájegységet, országrészt "képviseled, esetleg a gmailre (Kapcsolat velem alatt találod) megírhatnád. Sajnos kevés időm van kukucskálni mások portájára, de feltétlenül meglátogatlak még...Addig is szép napot! És én is kiteszlek kedves Lidike az én portámra...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...