2012. február 28., kedd

Tavaszvárás

Az elmúlt napok időjárása reményt kelt bennem, hogy közeledik a tavasz, vagy már itt is van. Reggelente napsütéses időben megyek dolgozni, a földeken olvadozik a hó, a madarak már kora reggel csicseregnek. Ez engem plusz energiával tölt fel. A télben egyetlen egy dolgot utáltam, hogy reggel amikor dolgozni mentem és este amikor a munkából jöttem haza sötétség volt. De ennek vége. Pont tegnap este jutott ez eszembe, mert még negyed hatkor világosban kocsikáztam hazafelé.
A kertben is lassan elolvad a hó. Lehet kezdeni felásni az egészet. Szegényke még nagyon kopár. Remélem az ifjonti gyümölcsfák ezen a hideg télen nem fagytak el, de ez majd később fog kiderülni.


De a legelső dolog amit a szeles időjárás után meg kell oldani az a fóliaház újra borítása, mert a vihar szétszaggatta a fóliát. A fóliaházban szoktuk nevelgetni a tejfölös poharakba elültetett magokat, ezért ezt a problémát minél hamarabb meg kell oldani.


Alig tudom már kivárni, hogy a kert teljes fényében pompázzon. Nyáron mikor már minden zöldell, olyan gyönyörű a kertünk. Rengeteg képet készítettem az elmúlt években, télen mindig visszanézegettem és olyan volt mintha mindig nyár lenne. De azért kint látni csak csodálatosabb.


Ameddig a szem ellát zöldben pompázik minden. Imádom ezt az állapotot. Még az is eltörpül mellette, hogy ez azért rengeteg munkába kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...