2013. január 28., hétfő

Napsütötte hétvége, hóval teli hétfő reggel

Nagyon szép hétvégénk volt, hét ágra sütött a nap. Ennek a legjobban az állatok örültek. Amerre néztem mindenhol napozó jószágot láttam. A vad kacsák nem csak a napfényben hanem az itatóban is lubickoltak. Alig győztem hordani nekik a vizet, állandóan kipancsolták.



A tyúkok és a japánok is kint süttették a szárnyaikat, nem nagyon akaródzott nekik bemenni este sem. Hordtam nekik mindenféle finom falatot, se pillanat alatt eltüntettek mindent.




A kutyáknak szivacsot raktam ki, azt huzigáltam mindig a napos részre. A macskák pedig a tyúkól melletti asztalt foglalták be. Azt sem tudták, hogy melyik oldalukra bóruljanak, jó meleg volt a bundájuk mikor megsimogattam őket.


A szép napsütötte napok után mire ébred az ember lánya, pláne hétfő reggel? Hát erre:

Itt már azért a közlekedő útvonalon ellapátoltam a havat.


1 megjegyzés:

Petra írta...

Szép ez az élet, akár írhatnám csupa nagybetűvel is. Élvezd is minden pillanatát.

Nálunk sajnos hétvégén nagyon hideg volt, jó kis széllel, amit ki nem állhatok. De most már lassan kifelé megyünk a télből.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...